Řešíte otázku, zda si pořídit nábytek, ať už sedací soupravu, pěknou kuchyňskou linku, zajímavý konferenční stůl či jiný nábytek, na internetu nebo raději v kamenné prodejně? Jste stále nerozhodní a váháte? 

Pokud dosud nemáte zkušenosti s nákupem na internetu, vaše váhání je pochopitelné. Jsou lidé, kteří na nákup přes internet nedají dopustit a jsou lidé, kteří si neumí představit, že by koupili nábytek na internetu. Ale vlastně proč ne?

Samozřejmě, jako vše má své výhody a nevýhody, a platí to i v tomto případě. I když v konečném srovnání pro a proti vítězí nákup na internetu.
Většina z těch, kteří již na internetu zboží zakoupili, zůstane tomuto jednoduchému způsobu nakupování z pohodlí domova věrna. Nejenže si v klidu, kdy jim za zády nestojí prodavač apod., mohou prohlédnout tisíce produktů, prozkoumat rozměry, poměřit ihned potřebný prostor v interiéru, popíjet k tomu kafíčko apod. Ale také odpadnou starosti s dopravou, která je často u nábytku zcela zdarma nebo mnohem levnější než u klasických prodejců.

A co je nespornou výhodou, je především nižší cena nábytku na internetu a větší výběr zboží. Proti může hovořit to, že obývací stěnasi zboží nemůžete osahat, fyzicky vyzkoušet apod. Ale ruku na srdce, poznáte za těch pár krátkých okamžiků, nakolik je zboží kvalitní, případně pohodlné? Nikoliv. Na to byste museli vyzkoušení kvality a pohodlnosti věnovat přinejmenším několik hodin, abyste mohli učinit závěry.
Rizikem by mohla být špatná volba internetového prodejce, aby místo radosti se nekonalo velké zklamání. Způsobů, jak zjistit, zda internetová prodejna je solidní, je hned několik. Zárukou rozhodně nejsou nejnižší ceny, ale souhra mnoha skutečností. Solidní e-shop neslibuje nereálné ceny, ale pouze ceny pro zákazníka příznivé, reaguje co nejdříve na dotazy zákazníků a snaží se jim poskytnout všechny informace, které požadují. Tedy základem je komunikace na velmi dobré úrovni – zájem o zákazníka a prioritou jeho spokojenost, aby se vrátil a opět zakoupil nábytek.

Dalším možným ukazatelem solidnosti e-shopu je způsob platby. Zákazník musí mít možnost si zboží před zaplacením zkontrolovat. Tzn. dříve, než podepíše papíry, zboží rozbalí a zkontroluje, teprve po té zaplatí. Dalším problémem by mohlo být řešení reklamací – vždy se může vyskytnout problém, a i když to není častý jev, je třeba jej neprodleně řešit. U e-shopu nemusíte nikam jezdit, stačí napsat mail, případně zavolat, a vadný díl je vám dodán až domů.
No, a pokud i vás „chytne“ rychlé a levnější nakupování na internetu, potom už stačí jen nakupovat tam, kde jste byli se službami a zbožím maximálně spokojeni. Ušetříte čas procházením několika prodejen, než naleznete požadované zboží. A ušetříte také peníze, a to nejen za zboží, ale i za dopravu.
Každý se nakonec musí sám rozhodnout, jaký způsob nákupu zvolí.

Zda pohodlnější a levnější nákup na internetu, či dražší, i když s možností krátkého fyzického kontaktu se zbožím, v kamenné prodejně.
Každopádně všem přejeme spokojený nákup nábytku a šťastnou ruku při zařizování interiéru.

PARTNER :   nábytek uno

[hana-code-insert name=’new portal seznam‘ /]


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno