Vybavení pro koupelny

Společnost Laufen CZ čekají v roce 2012 velké výzvy. Pracuje na posílení exkluzivní pozice značky Laufen jako dodavatele špičkové kvality v originálních designových řadách, rozšíření nabídky světové jedničky Roca a představení značky Jika a spol. DumTechno jako dodavatele pro koupelnu od A do Z.

„V České republice ovládá značka Jika 65 procent trhu. Významným úkolem pro nás tedy zůstává rozšíření prodeje a povědomí o české značce Jika na dalších, především evropských trzích. Vedle úspěchů jako v případě Maďarska, kde se v posledních letech podařilo obrat značky Jika téměř zdvojnásobit, potvrzuje Jika pověst kvalitního dodavatele koupelny i mimo Evropu, ve velkých objemech se prodává na náročných trzích Velké Británie, Saúdské Arábie a v Emirátech. Nejdůležitější změnou je však rozšíření stávajícího portfolia keramických a nekeramických výrobků o produkty jako jsou vodovodní baterie, akrylátové vany, sprchové kouty, podmítkové moduly a další příslušenství. Jika se proto stává značkou, která přináší zákazníkovi řešení koupelny od A do Z,“ říká David Penc, marketingový manažer společnosti Laufen CZ, která na českém trhu, v zemích střední a východní Evropy zastupuje značky Laufen, Roca a Jika.

Dá se říci, že vývoj v posledním desetiletí směřuje k více stylovému a originálnímu pojetí designu, ke komplexnímu vanyřešení koupelny jako důležitého centra odpočinku a relaxace každé domácnosti. To určitě bude platit i v roce 2008, v nabídce Laufen CZ se objeví nové designové řady z dílny renomovaných návrhářů. Nová řada keramiky Laufen se nepochybně opět stane lahůdkou pro milovníky precizní, špičkové kvality v tradičně čistém designu. Originálním řešením interiéru by měla zaujmout především Roca, která nabídne českým zákazníkům netradiční styl, ve kterém se odráží jižanský temperament, hravost a důraz na detail. Značka Jika zase ještě výrazněji půjde cestou rozšíření svého portfolia tak, aby se vbrzku stala dodavatelem kompletních koupelen.

České koupelny ovládne proměna plná vášní a citu 

Zákazníci, kteří obdivují čisté linie a precizní provedení výrobků Laufen v příslovečné švýcarské kvalitě, se v roce 2008 dočkají premiérového uvedení nové designové řady z dílny Alberta Alessiho. Pokusí se navázat na celosvětový úspěch nekonvenčních oblých tvarů z pera návrháře Stefana Giovanonniho, které pod názvem Il Bagno Alessi One obletěly svět a získaly si srdce zákazníků i ocenění odborných médií.

Ovšem tentokrát sází nizozemský designer Wiel Arets na spíše kubistické tvary. Přímé linie zvýrazněné širokými okraji jednotlivých objektů vycházejí z autorova obdivu japonské kultuře ve spojení s pokorou vůči vodě jako symbolu věčné síly a čistoty. Nová kolekce Alessi dOt čítá celkem 72 výrobků, keramická a sanitární vybavení, vany, sprchové kouty, nábytek a další doplňky.
sprchová soupravaSvětová jednička Roca se v roce 2009 chystá na daleko razantnější vstup na českou scénu především s nabídkou stejnojmenné značky. Portfolio sanitární keramiky i koupelnového vybavení Roca je v České republice obohaceno především o litinovou vanu Newcast Woodline. Všichni zájemci mohou vychutnat odlišný styl designu, ve kterém se jižanská hravost a emotivní pohled na svět proměňují v množství nečekaných detailů: oblé vlnky hran umyvadel, retrostyl pohodlných litinových van včetně náročně provedených noh pro prostorové umístění, velkorysý přístup ke sprchovým vaničkám, široká nabídka zrcadel, koupelnového nábytku i vodovodních baterií, které akcentují detaily jednotlivých designových řad sanitární keramiky.
Značka Jika je na prahu nové etapy. Bezkonkurenční česká jednička chystá rozšíření portfolia výrobků tak, aby postupně nabídla zákazníkům kompletní řešení koupelny od sanitární keramiky přes koupelnový nábytek, vodovodní baterie až po vany a doplňky. Koupelnová řada Cubito si ostatně získala první obdivovatele už v roce 2007. Nyní za nimi přichází mimo jiné s rozšířením nabídky o baterie, sprchové kouty a vanové zástěny, které jsou na výběr s čirým či originálně dekorovaným sklem, které souzní s designem nábytku. Keramické i nekeramické prvky jsou nabízeny s unikátní povrchovou úpravou Jika perla a Jika perla GLASS a spolu s výrobně náročnějšími tvary se ubírají cestou kvality, kterou současný zákazník preferuje.

PARTNER: logo dum techno

[hana-code-insert name=’new portal seznam‘ /]


Jak bude reklama vypadat?
-
Nechceš zde reklamu napořád jen za 150 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Komentáře

komentářů

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno